حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مسئولان نظارتی باید بر روی ریل قانون حرکت کنند و اجازه ندهند بی قانونی رایج شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان مسئول آفریده شده و در حال حاضر آنچه بیش از هر چیز برای مسئولان مهم است این است که نیرو‌های نظارتی چه تعزیرات و چه بازرسی کارشان را به درستی انجام بدهند.

او افزود: گلایه مردم از نبود نظارت ها زیاد است از این رو مسئولین نظارتی باید در ریل اجرایی قانون گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: نیرو‌های نظارتی باید براساس اصل دوستی اجازه ندهند که ادارات فاسد بشوند و بی قانونی رایج شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه بخشی از کار سازمان بازرسی پیشگیری است گفت: پیشگیری از پیگیری مهم تر است چرا که پیشگیری حیات سیاسی، اجتماعی و حکومتی را حفظ می‌کند.

او ادامه داد: نظارت‌ها باید آگاهانه و هشیارانه و درمسیر درست قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: از آنجایی که فرهنگ مردم خراسان جنوبی فرهنگ امانت و دیانت است و از غنای فرهنگی و دینی برخوردارند افزود: سالم نگه داشتن جامعه از مهمات دینی است.

پیشگیری از تخلفات اولویت بازرسی خراسان جنوبی

رحیمی مدیر کل بازرسی خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سازمان بازرسی متعهد به نظارت و دیده بانی خواهد بود.

او افزود: سازمان بازرسی به گونه‌ای عمل خواهد کرد که اگر جرایمی در سطح استان باشد و شهروندان به موقع ورود پیدا کنند به طور یقین پیشگیری انجام خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: خودداری از هرگونه تخلفات و نظارت دقیق و همه جانبه در برنامه کاری بنده است.

مدیر کل بازرسی استان عنوان کرد: رعایت قانون و قانون مداری و خودداری از هرگونه تخلفاتی که ممکن است صورت گیرد مورد تاکید است.

او افزود: سعی دارم خدمتی در شان مردم این استان در مدت مسئولیت انجام دهم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.