درراستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کلیه اصناف، نظارت برعملکرد شرکت‌ها و ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری تشدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سعید سبحانی معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در این باره گفت: ازابتدای شروع محدودیت‌ها تاکنون ۱۳ جلسه کمیسیون تخلفات ماده ۱۱ رانندگان، کمیسیون ماده ۱۲ (شرکتها) وکمیسیون ماده ۱۴ (مالکین) تشکیل شده است که در این کمیسیون‌ها با ۴۵ راننده ۱۹ دستگاه ناوگان و ۷ شرکت حمل ونقل مسافری برابر قانون برخورد گردیده است.


بیشتر بخوانید


او افزود : از ابتدای شروع طرح تاکنون از ۵۴۰ دستگاه اتوبوس و ۳۵۳ دستگاه مینی بوس و ۱۰۵۲ دستگاه سواری کرایه برون شهری بازدید شده است واین بازدید‌ها در قالب گروه هایی متشکل از کارشناسان حمل ونقل ادارات تابعه شهرستانی، پلیس راه و نمایندگان مراکز بهداشت استان و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در خصوص سقف مسافرگیری در ناوگان اتوبوسی و سواری‌های بین شهری گفت : در حال حاضر در ناوگان اتوبوسی در اتوبوس‌های ۴ صندلی در هر ردیف، دو مسافر سوار می‌شود و در اتوبوس‌های ۳ صندلی در هر ردیف، ردیف وسط باید خالی بماند؛ و در ناوگان سواری نیز یک نفر در صندلی جلو و دو نفر صندلی عقب سوار می‌شوند و حداکثر با ۳ مسافر، می‌بایست تردد داشته باشند.

کلیه استفاده کنندگان از ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری می‌توانند نظرات خود را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۶۰۰۰۱۴۱ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.