پیشگویی آخرالزمانی نیوتن در دست نوشته‌های کشف‌شده او+ تصویر

بخشی از یادداشت‌های کشف‌شده فیزیکدان معروف انگلیسی نشان می‌دهد که او اهتمام خود را صرف کشف و پیشگویی آخرالزمان کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نیویورک پست، بخشی از دست نوشته‌های فیزیکدان مشهور انگلیسی به تازگی کشف شده که از جزئیات تلاش وسواس آمیز او برای گشودن اسرار اهرام مصر باستان و پیشگویی آخر الزمان پرده بر می‌دارد.

یادداشت‌های ایزاک نیوتن، یکی از بزرگترین متفکران تاریخ، در قرن ۱۷ حاکی از آن است که او بر این باور بوده که اندازه گیری‌های ساختار اهرام مصرمی تواند به او کمک کند تا آخرالزمان را پیش بینی کند. انتظار می‌رود ۳ صفحه از دست نوشته‌های کشف شده به قلم نیوتن بتواند با رقم بالایی به حراج گذاشته شود.

پیشگویی آخرالزمان در دست نوشته‌های کشف شده نیوتن

قدمت این یادداشت‌ها به دهه ۱۹۸۰ میلادی برمی گردد و در آن مطالبی در زمینه اهرام بزرگ مصر، واحد‌های اندازه گیری باستان و پیشگویی‌های کتاب مقدس به چشم می‌خورد. بخشی از این نوشته‌ها دچار آتش سوزی شده و اثرات سوختگی بر روی آن مشهود است.

تحلیلگران با بررسی یادداشت‌های نیوتن به این نتیجه رسیدند که وی تلاش کرده تا با کشف راز اهرام مصر به درک درستی از پیشگویی کتاب مقدس درباره آخرالزمان دست یابد. او احتمالاً امیدوار بود که از این موضوع در اثبات نظریه گرانش خود بهره بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
من هم در جايي خواندم كه نيوتون به ترامپ لعنت فرستاده
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۰:۲۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
مطلبی در یک مجله ی علمی خواندم که نیوتن سال 2063 میلادی را سال وقوع آخرالزمان پیش بینی کرده است.
یعنی 43 سال دیگه!.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
من در جایی خواندم که نیوتون قرآن را نیز مشتاقانه می خوانده است. انسان متدینی بوده است
آخرین اخبار