برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی در جنوب کرمان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: مقابله قاطع با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی یکی از مهمترین اولویت‌های منابع طبیعی جنوب کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمدی،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در بازدید از مراتع بخش مرکزی (میانچیل) و بخش اسماعیلیه شهرستان جیرفت صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست را وظیفه تمام آحاد جامعه دانست.

احمدی با اشاره به اینکه بنا به تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، رفع تصرف از اراضی ملی بر عهده سازمان جنگل‌ها است، اظهار کرد: نیرو‌های یگان حفاظت این اداره کل بایستی نسبت به شناسایی افراد متخلف و متصرف به اراضی ملی و دولتی اقدام و تشکیل پرونده دهند و از طریق مراجع قضایی پیگیر موضوع باشند.

او افزود: رفع تصرف اراضی ملی و اجرای آرای قطعی ابلاغ شده بایستی حتما در دستور کار قرار گیرد و تمامی کسانی که برخلاف ضابطه و قانون به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی تعدی کنند در اسرع وقت با برخورد قضایی مواجه خواهند شد.

احمدی اظهار کرد: مقابله قاطع با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی یکی از مهمترین اولویت‌های منابع طبیعی جنوب کرمان است که در این راه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

این بازدید که به منظور پایش عرصه‌های ملی منطقه انجام شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار