صدا و سیمای خراسان جنوبی با تولید و پخش بیش از ۶۸ هزار دقیقه برنامه عملکرد موفقی برای مقابله با بیماری کرونا داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خراسان جنوبی که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد گفت: از آغاز بحران کرونا در کشور، بیش از ۳۵ هزار دقیقه ویژه برنامه از سیمای خاوران، حدود ۲۰هزار دقیقه از رادیو و حدود ۸هزار دقیقه از خبر در خصوص بیماری کرونا، تولید و پخش شده است.

او افزود: در فضای مجازی نیز ۵ هزار محتوا در ساختار‌ های متفاوت تولید و منتشر شده است.

 نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در مراسم افتتاح  ۶۴ طرح بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی از تلاش‌ های رسانه ملی در همراهی ستاد کرونا قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید


سردار فرشید فرمانده انتظامی استان نیز درجلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از کاهش ۹۲درصدی تردد‌ های شبانه و کاهش ۳۳درصدی تردد‌ های برون شهری در طرح اعمال محدودیت‌ ها خبر داد و گفت: در این طرح بیش از هزار و ۴۰۰ تخلف در تردد شبانه، ۲۳مورد جریمه ۵۰۰هزار توانی و ۵۷ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای تردد‌ های برون شهری داشته ایم و به ۱۰۰ هزار نفر نیز تذکر لسانی داده شده است.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضای استان نیز در خصوص اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در این طرح تا کنون با کمک پایگاه‌های بسیج، ۶هزار و ۵۰۰ خانوار پایش شده اند و برای بهبود روند کار، نیازمند وسایل حفاظتی و نیرو‌ های فنی بیشتر در بخش بهداشت هستیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.