از برترین برندهای لپ تاپ موجود در بازار می ­توان ایسوس و لنوو را نام برد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،از برترین برندهای لپ تاپ موجود در بازار می­توان ایسوس و لنوو را نام برد. بنابراین سؤال لپ تاپ ایسوس بخرم یا لنوو؟ سؤال رایجی است که بیشتر افرادی که قصد خرید لپ تاپ را دارند، حتما درگیر آن می­شوند. در هر حال به سختی می­توان گفت کدام برند بهتر است و مقایسه محصولات شرکت ایسوس و لنوو به صورت کلی کار درستی نیست. اما نکات و ویژگی­هایی وجود دارد که می­توانید مطابق با آنها لپ تاپ مورد نظر خود را پیدا کنید. البته به یاد داشته باشید که حتما خرید لپ تاپ را از فروشگاه های معتبر اینترنتی مانند هشت ایران انجام دهید. با ما همراه باشید تا به سوال لپ تاپ ایسوس بخرم یا لنوو پاسخ دهیم.

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو؟

این نکته را در نظر داشته باشید که هر برندی خصوصیات مختص خود را دارد که آن را از دیگر برندها متمایز می سازد. برای مقایسه لپ تاپ های ایسوس و لنوو به فاکتورها و ویژگی هایی نیاز داریم تا بتوانیم مقایسه ای کامل و کاربردی جهت خرید لپ تاپ ایسوس یا لنوو انجام دهیم. بنابراین فاکتورهای زیر را برای خرید لپ تاپ لنوو یا ایسوس در نظر داشته باشید.

  1. کیفیت ساخت ایسوس بهتر است یا لنوو؟
  2. قیمت لپ تاپ ایسوس مقرون به صرفه تر است یا لنوو؟
  3. تنوع محصولات ایسوس بیشتر است یا لنوو؟
  4. خدمات پس از فروش کدامیک قوی تر و بهتر است؟

کیفیت ساخت ایسوس بهتر است یا لنوو؟

باز هم سوال سخت! دستیابی به پاسخ این سوال بسیار دشوار است زیرا هر دو شرکت دارای تنوع بالایی در محصولات هستند و می توانید در هر دو شرکت محصولات با کیفیت ساخت بالا یا پایین را پیدا کنید. اگر از فروشندگان لپ تاپ در سطح شهر این سؤال را بپرسید آنها پاسخ می دهند که کیفیت ساخت لپ تاپ های ایسوس بهتر است اما در واقع این پاسخ درستی نیست. نه اینکه لپ تاپ های ایسوس کیفیت ساخت پایینی داشته باشند اما این موضوع کاملا بستگی به مدل لپ تاپ دارد و شاید در مواردی لپ تاپ های لنوو کیفیت بسیار بهتری داشته باشند.

البته با توجه به این که ایسوس تبلیغات قوی تری دارد و امتیازهای بیشتری به فروشندگان می دهد می توان این گونه نتیجه گرفت که فروشندگان بیشتر دوست دارند محصولات این شرکت را بفروشند تا دیگر شرکت ها. ایسوس یک محصول تایوانی است که بیشتر قطعات آن نیز در همین کشور تولید می گردد اما شرکت لنوو در کشور چین قرار دارد و تحت نظر IBM امریکا کار می کند و برخی از استانداردهای آمریکایی هم در آن دیده می شود.

لپ تاپ ایسوس بخرم یا لنوو؟ بررسی تمامی فاکتورها و نظرات

در نظر داشته باشید که لپ تاپ های درجه یک لنوو می توانند سالهای زیادی برای شما کار کنند و هیچ گونه مشکل سخت افزاری هم نداشته باشند اما معمولا لپ تاپ های ارزان قیمت تر و با کیفیت پایین توسط وارد کنندگان اصلی لپ تاپ برای سود بیشتر به کشور وارد می شود که باعث شده بیشتر افراد فکر کنند که محصولات لنوو کیفیت چندانی ندارند.  پس از نظر کلی مقایسه محصولات لنوو و ایسوس از نظر کیفیت ساخت، بسیار کلی است و با وجود تنوع بالای محصولات آن، نمی شود با یقین به آن پاسخ داد.

قیمت لپ تاپ ایسوس مقرون به صرفه تر است یا لنوو؟

هرچقدر که پاسخ به سوال اول پیچیده بود، پاسخ به این سوال راحت است و مسلما محصولات لنوو قیمت بسیار مقرون به صرفه تری در مقایسه با محصولات ایسوس دارند و یا یک مقایسه اجمالی می توانید این موضوع را مشاهده کنید. لنوو به علت بازار فوق العاده رقابتی که با ایسوس دارد معمولا محصولات خود را با قیمت پایین تری به فروش می رساند اما برخی از موارد هستند که به علت قطعات به کار رفته در آن می توانند قیمتی بالاتر از ایسوس داشته باشند.

تنوع محصولات ایسوس بیشتر است یا لنوو؟

هم ایسوس و هم لنوو دارای تنوع بسیار بالایی در محصولات خود هستند و در لیست محصولات عرضه شده توسط ایسوس و یا لنوو می توانید انواع مختلفی از لپ تاپ ها را ببینید که منطبق بر نیازهای شما هستند.

دسته بندی لپ تاپ های لنوو و ایسوس به شرح زیر است:

  • لپ تاپ های گیمینگ
  • لپ تاپ های حرفه ای و قدرتمند
  • لپ تاپ های کاری و خاص منظوره
  • لپ تاپ های معمولی و همه کاره
  • لپ تاپ های سبک وزن
  • لپ تاپ های لمسی
  • لپ تاپ های باریک و ظریف
  • و…

اما در حقیقت ایسوس کمی نسبت به لنوو تنوع بیشتری دارد و در دسته های ذکر شده، لپ تاپ های بیشتری از این برند وجود دارند و شکل ظاهری آن نیز از برند لنوو تنوع بیشتری دارد که باعث می شود در این فاکتور نمره بیشتری به ایسوس تعلق گیرد!

لپ تاپ ایسوس بخرم یا لنوو؟ بررسی تمامی فاکتورها و نظرات

خدمات پس از فروش کدامیک قوی تر و بهتر است؟

خدمات پس از فروش هر دو شرکت قوی هستند و شرکت های معتبری گارانتی آن ها را برعهده گرفته اند. در هر حال تفاوت هایی بین شرکت های گارانتی در دو برند دیده می شود. مثلا محصولات ایسوس توسط شرکت های آواژنگ، سازگار و حامی گارانتی شده اند که در طی سالهای گذشته مشتریان به دلیل عملکرد خوب از آن ها راضی بوده اند. اما محصولات لنوو از تنوع بیشتری در گارانتی برخوردارند و گاهی یک محصول با گارانتی های مختلف و قیمت های مختلف به بازار روانه شده است. سازگار، حامی، IRG، امرتات، لایف و آوات از شرکت هایی هستند که برند لنوو را گارانتی کرده اند.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید پاسخ به سوال لپ تاپ ایسوس بخرم یا لنوو؟ کار چندان راحتی نبود و نمی شود قطعی به این سوال پاسخ داد اما اگر قصد خرید لپ تاپ ایسوس و یا خرید لپ تاپ لنوو را دارید، بهتر است از فروشگاهی معتبر اقدام به خرید کنید. فروشگاه هشت ایران ( https://8iran.com ) یکی از جامع ترین فروشگاه های خرید اینترنتی است که مدل های مختلفی از لپ تاپ با توجه به نیاز شما را ارائه کرده است که حتما پیشنهاد می کنیم از آن ها دیدن کنید

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، لپ تاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار