کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا از امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی به صورت تدریجی افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا از امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی به صورت تدریجی گرم می شود و تا پایان هفته به ۶ تا هشت درجه افزایش می‌یابد.

او افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد چهار درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته چهار درجه افزایش دارد و تا پایان هفته به ۱۲ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همه شهرستان‌های خراسان رضوی شب گذشته را با دمای زیر صفر سپری کردند.
 

بیشتر بخوانید


آهنگر زاده بیان کرد: کمینه دمای هوای مشهد در شب گذشته هفت درجه زیر صفر بود که در شب‌های آینده به بالاتر از صفر درجه می‌رسد.

او تصریح کرد: از امروز تا چهارشنبه  این هفته جوی پایدار همراه با افزایش آلاینده‌های جوی در شهر‌های بزرگ و صنعتی خراسان رضوی پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت کیفیت هوای مشهد در برخی از ساعات برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار می‌گیرد.

آهنگرزاده اظهار کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای هشت درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

او افزود: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بردسکن با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.