ورزشکار خردسال ملایری مقام نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات بین المللی آنلاین تکواندو بانوان را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ،اسرا باقری ورزشکار خردسال ملایری مقام نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات بین المللی برخط (آنلاین) تکواندو بانوان را از آن خود کرد و خوش درخشید.

اسرا باقری ورزشکار نونهال ملایری با شرکت در مسابقات بین المللی آنلاین تکواندو بانوان توانست به لطف و یاری خداوند و همت و تلاش وافر خود در بخش هانمادانگ ممدولیو سرعتی عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کند و افتخاری دیگر را برای ورزش شهرستان ملایر و استان همدان به ارمغان آورد.

این مسابقات به میزبانی فدراسیون تکواندو کشور به صورت آنلاین برگزار شد و تعداد شانزده ورزشکار در رده سنی خردسالان از یازده کشور از جمله کره , امارات و  روسیه  شرکت کردند و در فضای مجازی و به صورت برخط (آنلاین) برای کسب مقام و رتبه برتر  با هم  رقابت کردند .

سپهری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز در پیامی ضمن تبریک کسب این مقام و مدال ارزشمند  به جامعه بزرگ ورزش شهرستان و استان خصوصا" ورزش بانوان، گفت:  این عزیزان و قهرمانان نوجوان و خردسال از سرمایه های ماندگار در ورزش شهرستان هستند.

شایان ذکر است باقری از استعدادهای بالقوه این رشته ورزشی که در ازندریان از توابع بخش جوکار این شهرستان ساکن و تمرینات خود را زیر نظر مربی حاذق و شایسته این رشته ورزشی ساناز آئینه به صورت آنلاین انجام میدهد .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار