مظلومی: در نبود دیاباته زهر خط حمله ما کمتر شده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دیاباته یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و نبود او روی بازی استقلال تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین آبی پوشان بیان کرد: ما صحبت کرده و گفتیم که هواداران صبور باشند، این تیم به شرایط خوب خودش باز می‌گردد و هواداران حق دارند.

او ادامه داد: مصدومانی که چند هفته در کنار تیم نبوده‌اند به تمرینات اضافه شدند. دست فکری و دستیارانش خالی بود. زمانی که آقای گل مسابقات را نداریم، زهر خط حمله ما کمتر می‌شود. ریگی، یزدانی و غفوری را که یک تیم هستند، در اختیار نداشتیم.

مظلومی بیان کرد: در بازی شهر خودرو، فکری به جوانان اعتماد کرد و خوشبختانه یکی از آن‌ها گلی به ثمر رساند. خود ما انتظارمان از استقلال بیشتر است و بیش از آن‌ها نگران هستیم. کار ما سخت تر شده است و باید صدر نشینی را حفظ کنیم. تلاش مجموعه باشگاه این است که تیم را حمایت کنند. بچه ها تمرینات خوبی را انجام می‌دهند، زمان را از دست نمی‌دهیم و برای هر لحظه برنامه ریزی داریم.


بیشتر بخوانید


مظلومی درباره حضور پرسپولیس در فینال آسیا افزود: ما رقیب پرسپولیس هستیم و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد، اما به عنوان یک ایرانی که هواداران ما هم دوست دارند که تیمی از کشور ما به آسیا برود، ما مشکلی نداریم و آرزوی موفقیت می‌کنیم. کری‌ها را نمی‌توان کتمان کرد، اما اکنون پرسپولیس، ایران است. استقلال قبلا به مقام‌هایی در آسیا دست پیدا کرده و باز هم به قهرمانی می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار