تصادف خودرو سواری با درخت حاشیه جاده در کمربندی حجت آباد شیراز باعث فوت یک زن و مصدومیت یک مرد جوان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز  اعلام کرد، وقوع این حادثه رانندگی از سوی شاهدان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ به محل حادثه در کمربندی حجت آباداعزام شدند.

بنا به گفته آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت در جاده به علت نامعلومی به یکباره از مسیر اصلی خود منحرف شده و با یک درخت در حاشیه جاده برخورد کرد.

به دنبال این حادثه، خودرو سواری واژگون شد که درجریان آن هر ۲ سرنشین خودروی پراید دچار مصدومیت شده و در خودرو گرفتار شدند و قادر به خارج شدن از داخل خودرو نبودند.

آتش نشانان پس از بازدید و بررسی و ایمن سازی اولیه با استفاده از ابزار تخصصی نجات، هر دو شخص محبوس شده را از داخل خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

پس از معاینات انجام شده از سوی عوامل اورژانس مشخص شد یک نفر از سرنشینان خودرو که زنی ۳۰ ساله بود در این حادثه جان خود را از دست داده اما نفر دیگر شامل یک مرد ۳۰ ساله که در این تصادف مجروح شده بود برای انجام مداوا به مراکز درمانی انتقال یافت.

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، برای بررسی و انجام مراحل قانونی  محل حادثه را به عوامل پلیس راهور و نیروی انتظامی تحویل دادند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار