معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری کلاس های مجازی سبک زندگی در قالب طرح زندگی به رنگ خدا در بقاع متبرکه شاخص استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه کلاس‌های مجازی سبک زندگی اسلامی در بقاع شاخص استان کرمان برگزار می‌شود، گفت:  در این دوره که به مدت چهار ماه برگزار می شود  از اساتید متخصص در حوزه سبک زندگی اسلامی و خانواده برای حضور در این کلاس‌ها دعوت شده است. 

او  افزود: ترویج زندگی به سبک اسلامی، هدف عمده اجرای طرح زندگی به رنگ خدا است.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری کلاس‌ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بیان کرد: برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی یکی از برنامه‌های اثربخش بوده که اهمیت آن در زمان بیماری کرونا بیشتر مشخص می‌شود، بر همین اساس این دوره‌ها به‌ صورت کاملا مجازی در سطح بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد. 

او درباره سرفصل‌های این دوره، تصریح کرد: مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، ازدواج، خانواده و فرزندپروری، سرفصل‌های اصلی این کلاس‌ها است که با تشکیل گروه‌ها و کانال‌های آموزشی در فضای مجازی به‌ صورت تدریس برخط و بخش پرسش و پاسخ و مشارکت شرکت‌کنندگان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: در پایان دوره آموزشی سبک و روش زندگی اسلامی به شرکت‌کنندگان، گواهی نامه پایان دوره تعلق می‌گیرد و  از بین این افراد، مربیانی برای سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهند شد.

 او بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند به مراکز افق واقع در بقاع متبرکه مراجعه کنند و یا با ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان خود تماس بگیرند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار