اخبار حوادث ۲۵ آذر را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث سه‌شنبه ۲۵ آذر را اینجا بخوانید.

کشف ۹۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیاتی مشترک که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های بوشهر و فارس صورت گرفت ۹۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

 سردار خلیل واعظی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او عنوان کرد: در بررسی‌های تخصصی ماموران پلیس مشخص شد، اعضای این باند، قصد دارند یک محموله مواد مخدر را به استان‌های جنوبی حمل کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری ماموران پلیس مواد مخدر استان فارس در عملیاتی هماهنگ، یک دستگاه خودرو سواری در جاده شهرستان لار متوقف شد و در بازرسی از آن ۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و در همین زمینه سه نفر هم دستگیر شد.

دستگیری عوامل سنگ پرانی به وسایل نقلیه در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: عوامل سنگ پرانی به وسایل نقلیه در جاده برازجان به شبانکاره دستگیر شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در پی وقوع چندین فقره سنگ پرانی به وسایل نقلیه سبک و سنگین در جاده برازجان به شبانکاره، مأموران انتظامی بخش آبپخش با اقدامات اطلاعاتی و راه اندازی واحد‌های گشت محسوس و نامحسوس پنج متهم موتورسوار را با سر و صورت پوشیده در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهمان در بازجویی‌ها به بزه انتسابی اعتراف و اقرار کردند که با  دو دستگاه موتورسیکلت اقدام به سنگ پرانی و ایجاد مزاحمت برای وسایل نقلیه می‌کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در همین زمینه با تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف دو دستگاه خودرو وانت که بار قاچاق داشت، خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی گفت: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی تنبک در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی هنگام استقرار در جاده ورودی و خروجی این شهرستان، دو دستگاه خودروی وانت را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، ۹۸ کیسه کود شیمیایی، ۳۰۰ بطری سم کشاورزی، ۴۵۶ شیشه کره بادام زمینی و ۴۳۲ بسته کاپوچینو خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف گردوی قاچاق در تنگستان

با توقیف یک دستگاه خودرو سواری، محموله گردوی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: ماموران انتظامی بخش دلوار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌ها، یک دستگاه پژو ۴۰۵ را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

سرهنگ حسین خواجه افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۱۹ کیسه گردوی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، بیان کرد: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۷۵۰ میلیون ریال بوده است.

دستگیری سارقان تلفن همراه کمتر از ۳ ساعت در جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری دو سارق سابقه دار خبر داد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: در پی وقوع  دو فقره سرقت تلفن همراه در یک روز در شهرستان جم، سارقان در کم‌تر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

او بیان کرد: متهمان در بازجویی فنی به دو فقره سرقت تلفن همراه، اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.