معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

هرگونه تصمیمی در خصوص فعالیت دانش آموزان بسته به نظر ستاد کرونا است/ مشکلات مدارس غیر دولتی مرتفع گردد

نوذری گفت :هرگونه تصمیمی در خصوص فعالیت دانش آموزان در این شرایط بسته به نظر ستاد کرونا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان خواستار توجه بیشتر به مدارس خصوصی شد و گفت : در این وضعیت کرونایی و شرایط سخت اقتصادی رغبت مردم برای فرستادن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی کمتر است و این کار این مدارس را سخت‌تر کرده است.

او افزود: در استان ایلام حدود ۶۰۰ نفر در حال حاضر در مدارس غیر انتفاعی فعالیت دارند که متأسفانه بلاتکلیف هستند و بایست در این شرایط مورد حمایت قرار گیرند.

نوذری در ادامه از ساخت مدرسه برای اتباع خارجی در استان خبر داد و بیان کرد: مدرسه و درمانگاه اتباع و امور مهاجرین خارجی با اختصاص ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته می‌شود.

او با عنوان این مطلب که این اعتبار برای احداث یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه به همراه یک درمانگاه در شهرک شهید کشوری (سرطاف) از توابع شهرستان ایلام اختصاص یافته است، اضافه کرد: از این میزان اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای احداث مدرسه ۱۲ کلاسه و ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای ساخت درمانگاه در این منطقه هزینه می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در خصوص وضعیت مدارس و فعالیت دانش آموزان ادامه داد : هرگونه تصمیم گیری در این خصوص بسته به نظر ستاد کرونا دارد و فعلا بر اساس آنچه که ستاد کرونا مشخص کرده است تمامی فعالیت‌ها مدارس استان به شکل مجازی و غیر حضوری است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.