مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:پویش یلدای مهربانی در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال در این استان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد بابیان اینکه مردم نوع‌دوست خراسان شمالی می‌توانند با مبالغ اندک در این پویش اجتماعی شرکت کنند گفت : نیکوکاران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت ۰۶۱۰_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ و همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* شادی‌بخش خانواده‌های محروم باشند.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه کمک‌های خیرین می‌تواند در قالب اهدای میوه، شیرینی و آجیل باشد، گفت : تاکنون دو هزار بسته غذایی برای شب یلدای خانواده‌های محروم با کمک مراکز نیکوکاری توزیع‌شده است.

او تأکید کرد: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا اهتمام داریم تا با کمک مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و نیکوکاران بسته‌های غذایی را تهیه و برای پر کردن سفره نیازمندان یلدای شادی را برای آنان رقم بزنیم.

الهی راد بابیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۶۷۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند، افزود: بیش از ۲۰ هزار نیکوکار حمایت این ایتام و محسنین را به عهده گرفته‌اند که در طول سال و مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را برای رفع مشکلات آن‌ها اهداء می‌کنند.

او افزود : هم‌اکنون پویش ایران مهربان به‌منظور حمایت از کودکان یتیم و محسنین آماده پذیرش کمک‌های حامیان و نیکوکاران است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.