معاون مدیر پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از حضور فعال این شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان خبر داد.

بهنود منصور نژاد معاون مدیر پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: هر سال برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های خوزستان از جمله برنامه‌های ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری است که با محوریت پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می‌شود.

او افزود: امسال نیز بیست و یکمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری و هشتمین فن بازار استان خوزستان از تاریخ ۲۹ آذر لغایت ۴ دی ماه با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ کرونا براساس مصوبه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، به صورت مجازی برپا خواهد شد.

منصور نژاد با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران نیز با ارائه فعالیت‌ها و دستاورد‌های پژوهشی خود در قالب فیلم، پاورپوینت، عکس، گردش کار‌ها و نیز نمودار‌های عملکردی در این نمایشگاه مشارکت فعال خواهد داشت، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس expo.khstp.ir از فعالیت‌ها و دستاورد‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان بازدید نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.