چهارمین شهید مدافع سلامت استان در بلوار خبرنگار شهر ایلام تشییع و بدرقه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید جعفر سوخته به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان با حضور مسئولان و پزشکان و کا‌رکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در بلوار خبرنگار شهر ایلام با رعایت فاصله گذاری و نکات بهداشتی برگزار شد.

 پیکر مطهر این شهید مدافع سلامت در آمبولانس در بلوار خبرنگار توسط مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسئولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری روانه آرامگاه ابدی‌اش شد.

در حاشیه این آیین تجلیل و بدرقه شهید مدافع سلامت؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت شهادت این پزشک فداکار و دلسوز به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان گفت:شهید جعفر سوخته یکی از پزشکان متعهد، پرکار و شایسته‌ای بودند که در بخش دولتی به مردم و بیماران خدمات رسانی می‌نمودند.

او ادامه داد:ایشان در ایام شیوع بیماری کرونا در راستای خدمات‌دهی به بیماران و حفظ سلامت آنان، در مراکز ۱۶ ساعته دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر صادقانه خدمت می‌کردند.

کریمیان اظهار کرد:دانشگاه علوم پزشکی ایلام سلامت جامعه را اصلی‌ترین اولویت و وظیفه خود می‌داند و تمام توان و ظرفیت خود را در راه خدمت به مردم شریف استان و حفظ سلامت آنان به کار خواهد بست.

او ادامه داد:همکاران ما در حوزه سلامت بدون اینکه ترس و واهمه‌ای از نام بیماری کرونا داشته باشند، در راه خدمت به مردم جان‌فشانی می‌کنند که نمونه بارز این عزیزان خدمتگزار و مدافع سلامت؛ شهید جعفر سوخته هستند که جان خود را در این راه فدا کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.