فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از تلاش‌های شبانه روزی پزشکان و پرستان بخش کرونای بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ، با حضور در بیمارستان امام علی شهر سرابله ، از زحمات شبانه روزی و بسیجی وار پزشکان و پرستاران بخش کرونای این بیمارستان تجلیل کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در این دیدار ضمن تسلیت شهادت دکتر افسانه عموزاده اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام به جامعه پزشکی شهرستان گفت: نعمت سلامت و امنیت ، دو نعمت بزرگ خداوند برای ما هستند که تا خسرانی در آن‌ها وارد نشود قدر آنها را نمی‌دانیم.

او افزود: امروز همه ما نیازمند مدافعان سلامت هستیم و این نیاز مردم به شما از نعمت‌های خداوند بر شماست و باید به آن افتخار کنید.

در ادامه میلاد برجی رئیس بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله با بیان اینکه ملت ما مردمی بزرگ و شایسته خدمتگذاری هستند، ادامه داد: کارکنان بیمارستان از اینکه شبانه روز در تلاش هستند و استراحت کافی ندارند از مردم گله‌ای ندارند و به آن‌ها می‌بالند ، اما از مردم درخواست داریم برای حفظ سلامت خودشان و کمک به خادمان حوزه سلامت ، نکات بهداشتی را رعایت کنند.

در خاتمه این دیدار توسط فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات کارکنان بخش کرونای بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.