سرهنگ پرماسی گفت: نیروی انتظامی و سپاه بازوان توانمند نظام در برقراری امنیت اجتماعی هستند و همکاری و تعامل این دو نهاد ارزشمند امنیت را در تمام سطوح افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ داقر پرماسی جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی در نشست مشترک با جانشین سپاه ناحیه ملکشاهی با تاکید بر ادامه و گسترش تعامل و همکاری فی مابین نیروی انتظامی و سپاه گفت: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده این دو نهاد مردم پایه، دست یافتنی است.

او افزود: در پیشگیری از جرایم اجتماعی باید چند بعدی عمل کرد و نقش سازمان‌های مردمی، چون بسیج بسیار مؤثر بوده و با وظایف پلیس هم پوشانی دارد.

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی عنوان کرد: این دو نیرو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری است.

در ادامه سرهنگ هادی ایزدپناه  جانشین سپاه ناحیه ملکشاهی نیز در این دیدار، بر ضرورت افزایش همگرائی و تعامل و همکاری فی مابین نیروی انتظامی و سپاه در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت ارتقاء سطح امنیت اجتماعی جامعه تاکید کرد.

او بیان کرد:پلیس به عنوان یک نیروی عملیاتی با حضور در کنار مردم در مناسبت‌های مختلف و مراسمات مذهبی از جایگاه بسیار شایسته و قابل احترامی در میان دستگاه‌های اجرایی و مردم شهرستان برخوردار شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.