طرح نظارتی ویژه شب یلدا با به کارگیری ۱۵ اکیپ در بازار کرمانشاه آغاز شده و تا دوم دی ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسولی رئیس اداره بازرسی سازمان صمت استان کرمانشاه هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا را جلوگیری از بروز تخلفات واحد‌های صنفی به بهانه شب یلدا اعلام کرد و گفت : در شهر کرمانشاه تیم‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با همکاری بسیج اصناف از واحد‌های صنفی بازدید می‌کنند که در صورت تراکم بازار ۵تیم نظارتی دیگر به این تیم‌ها اضافه می‌شود.

او گفت : این بازدید‌ها بیشتر از آجیل فروشی ها، شیرینی فروشی‌ها و میوه فروشی صورت می‌گیرد.

او با تاکید بر الزام درج نرخ نامه در واحد‌های صنفی افزود: اصناف باید بر اساس نرخ نامه‌ای که اتحادیه مرتبط اعلام کرده کالا‌ها را بفروشند و خارج از ان چهار چوب تخلف محسوب می‌شود.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت استان کم فروشی، ارائه ندادن فاکتور، تقلب و گران فروشی را از جمله تخلفات دیگر در واحد‌های صنفی عنوان کرد.

رسولی گفت: در شهر کرمانشاه ۶۰ هزار واحد صنفی با پروانه کسب فعالیت می‌کنند و حدود ۵هزار واحد صنفی دیگر بدون پروانه فعال هستندکه صدور پروانه ان‌ها در دست اقدام است.

او با اشاره به گستردگی بازار و محدودیت نیرو‌ها و امکانات دستگاه‌های نظارتی، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.