سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان، از اتصال سه روستای شهرستان خدابنده به اینترنت پر سرعت خبر داد و گفت: طی آخرین جلسه‌ای که با وزیر ارتباطات داشتیم تعداد ۹۵ روستای جدید به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرائی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان از اتصال روستا‌های ده شیر، رحمت آباد و پرچین با ۳۴۶ خانوار به اینترنت پر سرعت خبر داد و گفت: در آینده روستا‌های بیشتری به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا خواهند کرد.

او افزود: زیرساخت‌های ارتباطی استان زنجان در دولت یازدهم و دوازدهم و به ویژه پس از سفر وزیر ارتباطات به زنجان رشد خوبی داشته است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان ادامه داد: اولویت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به زنجان توسعه ارتباطات در شهرستان‌های خدابنده و ماهنشان بود.

سرائی با اشاره به پیگیری مصوبات سفر و پیشرفت پروژه‌های اتصال اینترنت به مدارس گفت: در آخرین جلسه با وزیر ارتباطات که با حضور استاندار زنجان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ۹۵ روستای جدید با بیش از ۱۱هزار و ۵۰۰ خانوار به اینترنت پر سرعت متصل شدند.

او افزود: کاربران تلفن همراه به منظور استفاده از خدمات سایر اپراتور‌ها قابلیت رومینگ در تلفن همراه خود را فعال کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.