معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد، بدون آزمون در ۶ گرایش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوید سیاه‌پلو معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان در ۶ گرایش، بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرفته می‌شود.

او با بیان اینکه در رشته مهندسی عمران گرایش‌های سازه و ژئوتکنیک، مهندسی برق گرایش‌های سیستم‌های قدرت و الکترونیک، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار و زبان و ادبیات انگلیسی ظرفیت پذیرش وجود دارد، افزود: در مقطع ارشد دانشجو پذیرفته می‌شود.

سیاه‌پلو تصریح کرد: به طور میانگین در مجموع حدود ۱۰۰ نفر با سوابق تحصیلی جذب می‌شوند. نیم‌سال جدید برای دانشجویان جذب شده نیز بلافاصله در بهمن ۹۹ آغاز می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان ارشد بدون آزمون از ۲۵ آذر آغاز شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه کنند. ملاک پذیرش نیز بر اساس سوابق تحصیلی و معدل طراز شده دوره کارشناسی پیوسته و یا معدل دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.