در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد هماهنگی و راهبری اجرای مصوبه ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه بررسی عملکرد حوزه عفاف و حجاب استانداری‌های سراسر کشور استانداری آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه برتر در حوزه اجرای برنامه‌های ابلاغی عفاف و حجاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صادق‌زاده مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و رئیس و دبیر کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب استان  در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد هماهنگی و راهبری اجرای مصوبه ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه بررسی عملکرد حوزه عفاف و حجاب استانداری‌های سراسر کشور ضمن قدردانی از دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان که در پیاده سازی، اجرا و ارائه گزارشات حوزه عفاف و حجاب با کارگروه همکاری لازم را داشتند، به ارائه گزارش برنامه‌های انجام شده و برنامه‌های پیشنهادی پرداخت.

صادق‌زاده افزود: حجاب یک ارزش در تعالیم اسلامی است که در راستای ارزشمند تلقی کردن آن و الگوپذیری، نیازمند درونی و نهادینه شدن آن در بین افراد هستیم و این امر مستلزم همکاری و هماهنگی تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط است.

 شکوهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به ابلاغ مصوبه ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: اولین جلسه ستاد در بهمن ماه پارسال برگزار و ضمن انتخاب مدیر کل زنان و خانواده استانداری به عنوان دبیر ستاد، وظایف و ماموریت‌های دستگاه‌های مختلف در این زمینه ابلاغ شد.

 شکوهی تعدد مراکز تصمیم گیر در موضوع عفاف و حجاب را از معضلات اصلی در این حوزه برشمرد و گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع و سازمان‌های مردم نهاد و ابزار هنر بهترین راهکار برای مقابله با پدیده بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار