جایی برای پذیرش اشتباهات داوری نداریم / هواداران پشت تیم بایستند تا از شرایط سخت خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیگر جایی برای پذیرش اشتباهات داوری نداریم؛ امیدوارم بازی خوبی برابر استقلال به‌نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران گفت: دیدار با پرسپولیس لغو شد و با شرایط بهتری در مقابل استقلال قرار خواهیم گرفت چند بازیکن به تیم برگشتند، اما به‌دلیل مبتلا بودن به کرونا هنوز به شرایط بدنی مدنظرمان نرسیده‌اند، به تک تک بازیکنان اعتقاد دارم؛ البته چند بازیکن تیم ما هنوز کرونا دارند و متاسفانه در این مسابقه بازی نخواهند کرد. به مصاف تیمی می‌رویم که بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی را برابر استقلال به‌دست بیاوریم.

رضایی با اشاره به وضعیت ذوب آهن عنوان کرد: از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده‌ایم؛ اما امتیازاتی که در بازی‌های گذشته به‌رغم استحقاق ما از دست رفته درحالیکه می‌توانست در شرایط خوبی در جدول قرار بگیرد. از دست رفتن ۷ امتیاز برای تیم مخرب بوده، بازیکنان می‌دانند که حقشان بیشتر از این‌ها است؛ بنابراین همچنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند و با توجه به قابلیت‌های فنی بازیکنان امیدوارم بتوانیم به حق ما برسیم.

وی شرایط استقلال را بهتر از ذوب آهن دانست و خاطرنشان کرد: غیبت چند بازیکن استقلال برای این تیم نمی‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد؛ زیرا بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد؛ اما شرایط تیم استقلال به مراتب از وضعیت تیم‌ما بهتر است؛ بنابراین نبود چند بازیکن برای تیم بزرگ استقلال نمی‌تواند بسیار نگران‌کننده باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باتوجه به لغو دیدار برابر پرسپولیس گفت: با به‌تعویق افتادن بازی برابر پرسپولیس، وضعیت بازیکنان تیم ما به مراتب بهتر شد. چند بازیکن که به‌دلایل جسمانی از جمله کرونا اوضاع خوبی نداشتند و به تازگی به جمع بازیکنان ملحق شده بودند با لغو بازی با پرسپولیس شرایط بهتری پیدا کردند؛ اگر بازی قبلی برگزار می‌شد بازیکنان با ۵۰ درصد توان به مصاف حریف می‌رفتند.

او در ادامه بیان کرد: قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم زاده، مارکوویچ و حسین شنانی هنوز شرایط مسابقه ندارند و نمی‌توانند در کنار تیم باشند. ۷ بازیکن را در اختیار نداریم، ضمن اینکه میلیچ کمک مربی من هم همچنان در قرنطینه به‌سر می‌برد، شرایط تیم ما به دلیل غیبت بازیکنان از لحاظ کمیت و کیفیت نسبت به تیم استقلال اوضاع بدتری دارد.

رحمان رضایی با اشاره به داور دیدار برابر استقلال که همان قاضی تقابل با پرسپولیس بود اظهار داشت: داور دیدار برابر استقلال همان داوری است که برای بازی با پرسپولیس انتخاب شده بود، می‌توانستند داور مسابقه را برای این مسابقه تغییر بدهند؛ چرا که داوران در هفته‌های لیگ تغییر می‌کنند، اما تغییری در داور دیدار پرسپولیس-ذوب آهن که لغو شد و استقلال-ذوب آهن ایجاد نشد.

او در ادامه گفت: شاید اطلاعات من ضعیف است، اما بعید می‌دانم چنین اتفاقی تا به‌حال افتاده باشد که در نوع خودش برای من جالب است. امیدوارم شرایط از لحاظ قضاوت بهتر شود اشتباهات داوری کمتر شود؛ زیرا دیگر جایی برای پذیرش اشتباهات داوری نداریم، امیدوارم داوران در بازی فردا کم اشتباه ظاهر شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان حمایت هواداران را کمکی برای بهبود وضعیت تیم دانست و گفت: هواداران شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند، خصوصاً اتفاقاتی که در پنج هفته گذشته رخ داده و به لحاظ روحی آسیب دیدند. این مسئله مربوط به این فصل نیست، فصل گذشته نیز این اتفاقات سایه‌اش بر روی ذوب‌آهن بود. از هواداران می‌خواهم همچنان محکم و استوار پشت تیم بایستند و به ما دلگرمی بدهند تا بتوانیم از این شرایط سخت خارج شویم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.