هاشمی از اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه شب یلدا جهت کنترل قیمت‌ها و تامین نیاز بازار خبر داد.

هاشمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : هر چند توصیه‌ها و تاکیدات بر برگزاری مراسم شب یلدا در فضای مجازی مورد نظر و تاکید است، اما بازار متاثر از این روز و نیازمند نظارت به جهت کنترل قیمت هاست.

هاشمی افزود:این طرح تشدید نظارت بر بازار در شهرستان آبدانان با تاکید بر شب یلدا در شهرستان آبدانان به اجرا درآمده و از حضور تیم‌های ویژه اعزامی از سازمان در معیت اعضای کار گروه تنظیم بازار شهرستان آبدانان در اجرای این طرح خبر داد.

او ادامه داد :پیشگیری از افزایش قیمت‌ها و مایحتاج روزمره مردم و مقابله با سوء استفاده برخی افراد و نیز رعایت و نظارت دقیق بر دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در این طرح مورد نظارت و کنترل قرار خواهد گرفت.

هاشمی یادآور شد: برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، و عدم رعایت پروتکل بهداشتی از اولویت‌های اجرای این طرح است.

او بیان کرد : تیم‌های نظارتی بدون اغماض برخورد با ناقضان موارد عنوانی را به انجام خواهند رساند.

رئیس اداره صمت گفت: از مردم خوب شهرستان انتظار می‌رور تخلفات اقتصادی بویژه گرانفروشی را با سامانه ۱۲۴ واحد بازرسی اداره صمت و یا شماره تلفن‌های ۳۳۶۲۷۹۹۱_ ۳۳۶۳۷۹۹۲ مدیریت بازرسی اصناف گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد و با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام /غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.