افزایش ۱۰ درصدی جابجایی کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جابجایی کالا در هشت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه جابجایی کالا در استان اردبیل در هشت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است، گفت: امسال در این مدت ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن کالا و بار در استان جابجا شده و ۲۰۷ هزار و ۵۸۰ برگ بارنامه صادر شده است.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و دستورالعمل های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل افزود: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

وثوقی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

او همچنین افزود: امسال در این مدت ۸۳۹ هزار مسافر در استان جابجا شده که این مقدار  در مدت مشابه پارسال یک میلیون و ۳۸۸ هزار مسافر بود.

وثوقی از فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و همچنین ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  ادامه داد: در مجموع ۱۴ هزار و ۱۷۱ راننده در استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در بخش مسافر به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.