سرهنگ شهاب عزیززاده گفت: موتورسیکلت‌های رسوبی موجود در پارکینگ‌های استان تا پایان دی ماه تعیین تکلیف و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از پارکینگ‌های سطح شهر ایلام، اظهار داشت : طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها که از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده است به مدت ۲ ماه از تاریخ اعلامی به صورت ویژه در دستور کار است.

او بابیان اینکه از ابتدای طرح تاکنون تعداد ۷۰۰ دستگاه از موتورسیکلت‌های رسوبی تحویل مالکین شده است، افزود : در صورت عدم مراجعه مالکان در مدت یاده شده موتورسیکلت‌های توقیفی بعنوان مال بلاصاحب پس از تعیین تکلیف قضائی تحویل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌شود.

این مقام انظامی با اشاره به اینکه قریب ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارگینک‌های استان همچنان در انتظار ترخیص هستند، بیان کرد : مالکان می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به ستاد‌های ترخیص محل سکونت خود از تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.

سرهنگ عزیزاده در پایان تصریح کرد : درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این مساعدت و همراهی، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا از توقیف مجدد وسایل نقلیه شان جلوگیری شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.