نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جوان انقلابی با روحیه بسیجی می‌تواند نقش بسیار مهم و اثر گذاری در رشد کشور ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مسئولان دانشگاهی استان گفت: یک جوان انقلابی با روحیه بسیجی می‌تواند نقش بسیار مهم و اثر گذاری در روند رو به رشد کشور ایفا کند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید براینکه دانشگاه در هر جامعه‌ای ظرفیت بسیار مهمی برای توسعه محسوب می‌شود افزود: تقویت روحیه انقلابی در جوانان از ضروریات امروز جامعه است.

او اضافه کرد: قشر دانشجو پتانسیل بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود و با توجه ویژه با این قشر و بهره مندی از یافته‌های علمی ارزشمند آن‌ها می‌توان کشور را در مسیر توسعه در بخش‌های مختلف قرار داد.

او با اشاره به اینکه در دوران قبل از انقلاب کشور آسیب‌های بسیاری را متحمل شد گفت به برکت وجود ارزشمند امام راحل و رشادت‌های شهیدان گلگون کفن، این انقلاب به ثمر نشست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در طول سال‌های اخیر هم به برکت خون مطهر شهدا کشور در بخش‌های مختلف به دستاورد‌های ارزشمندی رسیده است و نیاز است این مسیر با قدرت تمام ادامه داشته باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار