سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تمامی کالا‌ها و اقلام موردنیاز مردم استان در شب یلدا برای نظارت بهتر زیر ذره بین بازرسان سازمان صمت قرار دارد تا با هرگونه تخلف برخورد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، بختیار رازانی،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: از آنجا که در شب یلدا مردم برخی اقلام مانند میوه، آجیل، مرغ و گوشت قرمز را بیشتر مصرف می‌کنند، تمامی این اقلام و کالا‌های اساسی مردم توسط بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دیگر ارگان‌های نظارتی مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد و با هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی نیز برخورد خواهند کرد.

او تصریح کرد: در زمینه نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها ۲ گروه نظارت بر تمامی اصناف به ویژه نیاز‌های مردم در شب یلدا به عهده دارند و به طور یقین از هرگونه گرانفروشی به شدت جلوگیری می‌کنند.

سرپرست سازمان صمت لرستان در ادامه افزود: براساس بررسی‌های انجام شده و برای جلوگیری از ازدحام مردم در بازار محدودیت‌های روز‌های منتهی به دی ماه از ساعت ۱۸ شروع می‌شود و هیچ یک از اصناف نمی‌توانند پس از این ساعت فعالیتی داشته باشند."

او تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین دلایل اپیدمی و سرایت کرونا برگزاری دورهمی‌ها و دید و بازدید‌های خانوادگی است ااز مردم درخواست داریم که قید دورهمی را بزنند تا عمری حسرت از دست دادن عزیران را نخورند.

در حال حاضر ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان فعالیت دارند که سهم خرم آباد از این واحد‌ها ۱۷ هزار واحد است.

اکنون تمام شهرستان‌های استان لرستان بجزء شهرستان چگنی با وضعیت زرد، دیگر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

تا ۲۶ آذر ابتلای ۵۸ هزار و ۸۶۷ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۴۸ نفر نیز جان باخته اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار