فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند ۴ نفره سارقان منزل و کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال سرقتی در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  سردارحاجی محمد مهدیان نسب،فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت منزل در یکی از محله‌های شهر "خرم آباد" موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرارگرفت.

او افزود: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان تحقیقات گسترده‌ای را به صورت محسوس و نامحسوس انجام که منجر به شناسایی اعضای باند ۴ نفره سارقان شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی یکی از سارقان را حین سرقت دستگیر و در عملیاتی دیگر نیز سایر اعضای باند که ۳ نفر بودند در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.

او  ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سرکرده باند سارقان که فردی سابقه دار و شرور است و دارای سوابق متعدد کیفری در شهرستان‌های مختلف از جمله ماکو، تهران و ... بوده، پس از آزادی از زندان با همکاری اعضای باند مذکور سرقت‌های زیادی را مرتکب شده است.

او با بیان اینکه سارقان در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرده اند، تصریح کرد: از مخفیگاه اعضای باند مقادیری طلاجات، یک دستگاه سواری بنز، یک دستگاه پژو ۲۰۷، یک دستگاه پژوه ۴۰۵، ۱۰ عدد برگ سفته و چک‌های سفید امضاء، ۷ عدد فشنگ کلت کمری، ۳ عدد چاقوی بزرگ و یک عدد ساطور کشف شد.

سردار مهدیان نسب در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، به هم استانی‌ها توصیه کرد، ضمن توجه ویژه به هشدار‌های پلیسی با رعایت نکات پیشگیرانه و نصب سیستم‌های بازدارنده و ایمنی مانع اعمال مجرمانه سارقان شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.