پاریزی گفت: با توجه به مشکلات، مجبوریم در حوزه دولتی، املاک مازادمان را بفروشیم، بنابراین بخشی از مجموعه ورزشی امام علی با حفظ کاربری ورزشی به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشستی که با حضور مسئولان محلی و مدیران باشگاه‌های ورزشی، صنعتی و معدنی شهرستان سیرجان به میزبانی باشگاه گل گهر برگزار شد، از گل محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای باشگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان سیرجان به واسطه خدمات شان در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، توسعه زیرساخت و نگاه همه جانبه‌ای که به حوزه ورزش در این شهرسان داشته اند، تشکر و قدردانی کرد.

او هدف از سفر به شهرستان سیرجان را اطلاع از گزارشات و اقدمات انجام شده در این شهرستان، بازدید از توسعه زیرساخت‌ها و دنبال کردن دستورکار جلسه به صورت اختصاصی عنوان کرد و افزود: پیرو جلساتی که از سال‌های گذشته انجام شده، لازم بود حمایت‌هایی که مقرر بود از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی صورت گیرد، پیگیری شود.

پاریزی برگزاری این نشست‌ها را در جلوگیری از فعالیت‌های موازی و هم افزایی بیشتر موثر دانست.

او از نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی به دلیل نقش محوری و کلیدیش در آرامش امروز ورزش این شهرستان قدردانی کرد و بیان داشت: در مجموع، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر و حامی می‌توانند در فضایی که آرامشش می‌تواند به پیشرفت ورزش استان کمک کند، تأثیرگذار باشند.

پاریزی تصریح کرد: علی رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی کشور، فضای ورزش استان کرمان مسیرش را در جهت توسعه طی می‌کند.

او از ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به واسطه حمایت هایش از حوزه ورزش و پیشنهادش برای نامگذاری سالن ورزشی این مجموعه به نام سردار حاج قاسم سلیمانی تشکر کرد و گفت: پیرو این اقدام، نامگذاری‌هایی زیادی در سطح استان انجام شد که این قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: در استان کرمان ۴۱ تیم ورزشی در لیگ‌های مختلف کشور داریم که این تعداد تیم، استان کرمان را نسبت به سایر استان‌های کشور متمایز کرده است.

پاریزی تصریح کرد: اقداماتی که امروز در شهرستان سیرجان به عنوان پیشانی ورزش استان کرمان انجام می‌شود، مهم است و ما به عنوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان وظیفه داریم در کنار نقش نظارتی، نقش حمایتی مان را نیز داشته باشیم.

او تقدیر از روسای برتر ادارت ورزش و جوانان و روسای صنایع با حضور وزیر ورزش را یکی از برنامه‌های در دست اقدام این ادره کل عنوان کرد و بیان داشت: این برنامه قرار بود طی هفته تربیت بدنی انجام شود که به دلیل محدودیت‌های اعمالی به واسطه شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه گستردگی فعالیت‌ها را در شهرستان سیرجان شاهد بودم، به پیروزی گل گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: گل گهر با پیروزی مقابل حریفش در این دیدار به صدر جدول راه یافت.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: تیم گل گهر سیرجان در فصل جاری بتوانند سهمیه رقابت‌های آسیایی را کسب کند.

او افزود: هم اکنون در بین ۳۲ استان کشور و ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم را از استان کرمان حضور دارند.

پاریزی به اقدامات انجام شده به همت شرکت گل گهر در شهرستان سیرجان اشاره و تصریح کرد: اتفاقات بسیار موثری در این شهرستان افتاده و در کنار این اتفاقات خوب و همه حمایت ها، زیرساخت‌های مناسبی انجام شده و زیرساخت‌های دیگری هم در دستور کار است.

او بیان داشت: بعد از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان سیرجان، مقرر شده پایگاه‌هایی به منظور استعدادیابی در سایر شهرستان‌های استان راه اندازی شود.

پاریزی به صورتجلسه پارسال مبنی بر حمایت مجموعه صنایع در بحث مسئولیت اجتماعی از ورزشکاران کرمانی مستعد کسب سهمیه در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک اشاره کرد و گفت: در کنار تمام اتفاقات خوبی که در استان کرمان افتاده، متأسفانه تاکنون کسب سهمیه المپیک در استان کرمان را شاهد نبوده ایم.

او ضمن قدردانی از باشگاه گهرزمین به واسطه حمایتش از وزنه برداری افزود: در حال حاضر دو سهمیه فیکس و ۳ سهمیه مستعد شده برای رقابت‌های پارالمپیک داریم که هر ۵ سهمیه از شانس‌های ما برای کسب سکو به شمار می‌روند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های برنامه ریزی شده از ورزشکاران مستعد، بتوانیم شاهد کسب سهمیه‌های بیشتری برای رقابت‌های المپیک و پارالمپیک باشیم.

او تصریح کرد: علی رغم توجه به حوزه قهرمانی و توسعه زیرساخت‌ها باید نگاه ویژه‌ای نیز در بحث همگانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بر توجه ویژه به ورزش بانوان و ورزش جانبازان و معلولین نیز تأکید کرد.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به فروش بخشی از مجموعه ورزشی امام علی (ع) سیرجان اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی، محدودیت‌ها و مشکلات موجود، مجبوریم در حوزه دولتی، املاک مازادمان را بفروشیم.

او افزود: می‌توانیم در صورتی که شرکت گل گهر متقاضی خرید باشد، مجموعه را با حفظ کاربری ورزشی به خود گل گهر بفروشیم، در غیر اینصورت برای فروش مسیر ماده ۲۷ را طی می‌کنیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: نتیجه این نشست و استمرار آن سبب ایجاد هم افزایی بین مسئولان شود تا روز به روز شاهد پیشرفت ورزش شهرستان سیرجان و به دنبال آن استان کرمان باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار