مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: باید با تعامل سازنده، استفاده از ظرفیت‌ها و ایجاد احساس آرامش و امنیت، شرایطی را پیش بیاوریم که تنها به توسعه ورزش فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون و اعضا در محل تالار ایرانگردی کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مجمع، انتخاب صادق زاده به عنوان رئیس جدید هیئت را به مدت چهار سال تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که هم به لحاظ زیرساختی و هم ظرفیت‌های مناسبی که منحصر به فرد و خاص استان کرمان در جنوب شرق کشور است، بکار گرفته شود تا وضعیت ورزشکاران، قهرمانان و توسعه همگانی این رشته را در وضعیت بهتری شاهد باشیم.

او افزود: باید توجه بهتری به ایجاد شرایطی برای حضور تعداد بیشتری از افرادی که می‌توانند در این مجموعه قرار بگیرند، صورت گیرد و این ساماندهی انجام شود تا علاوه بر نشاط، شور و شعفی ایجاد شده به توسعه ورزش قهرمانی نیز کمک کند.

پاریزی تصریح کرد: باید شهرستان‌های بیشتری در زیرمجموعه هیئت نابینایان و کم بینایان استان فعال شوند تا بتوانیم تعدد بیشتری از هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها را داشته باشیم.

او بیان داشت: با توجه به وظیفه قانونی، اخلاقی و شرعی که داریم به روسای شهرستان‌ها تکلیف می‌کنم، امکانات زیرساختی شان را به صورت مناسب در اختیار ورزشکاران قرار دهند و به این امر توجه خاص و ویژه داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان باید تمام همت خود را بکار گیرد و در این راه از ظرفیت‌های استان به ویژه نیروی انسانی و بنگاه‌های اقتصادی در بحث توانمند کردن و فعال کردن تعداد بیشتری از شهرستان‌ها با راه اندازی هیئت هایشان استفاده کند تا بتوانیم شرایط بهتری را شاهد باشیم.

پاریزی افزود: طی روز‌های گذشته جلسات مختلفی را با ورزشکاران، دلسوزان و پیشکسوتان این رشته ورزشی داشتیم، همه تلاش و هدف باید تعامل سازنده باشد که با شرایطی که داریم، بتوانیم احساس آرامش و امنیت را پیرامون خود داشته باشیم تا بتوانیم تنها به توسعه ورزش فکر کنیم.

او با تأکید بر اینکه این نگاه از سوی هیئت، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان دنبال خواهد شد، برای تمام کسانی که دلسوزانه و صادقانه برای جامعه بزرگ ورزش به ویژه جامعه نابینایان و کم بینایان خدمت می‌کنند، آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار