به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهیلا یوسفی مدیر شعبه بندر امام خمینی (ره) بنیاد بینالمللی خیریه آبشار عاطفهها گفت: از روزهای نخست آبگرفتگی در بندر امام خمینی (ره) ۷ هزار پرس غذای گرم، ۵۲ دستگاه بخاری، تهیه لباس گرم و زمستانه، ۱۰۰ بسته مواد بهداشتی، ۱۰۰ بسته مواد غذایی، ۱۵۲ عدد پتو و ۳۶۰ مترمربع موکت در سراسر مناطق آسیب دیده توزیع کردیم تا شاید بتوانیم گوشهای از این تلخیها را جبران کنیم.
او افزود: یک هزار مترمربع ایزوگام برای منازلی که امکان تهیه ایزوگام برای آنها مقدور نیست، انجام شد و در تلاش هستیم که اگر منازلی دوباره نیاز به ایزوگام داشته باشند، بتوانیم از طریق شعبه مرکزی آبشار عاطفهها پیگیری کرده و قبل از باران بعدی تهیه کنیم.
یوسفی با بیان اینکه جامعه هدف و اولویت بنیاد بینالمللی خیریه بینالمللی آبشار عاطفهها ایتام، بیسرپرستان نیازمندان، پیران و بیماران است و در اولویتهای بعدی سایر اقشار جامعه را در برنامه کمکرسانی و همیاری داریم، افزود: از روزهای نخست آبگرفتگی با کمک سایر شعبههای سراسر کشور بنیاد بینالمللی آبشار عاطفهها توانستیم، ۲ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال انواع کالای ضروری را به آسیبدیدگان آبگرفتگی منازل بندر امام خمینی (ره) هدیه کنیم.
مدیر شعبه بندر امام خمینی (ره) بنیاد بینالمللی خیریه آبشار عاطفهها ادامه داد: ۲۰۰ خانواده تحت پوشش این بنیاد است و با تامین مواد و تجهیزات اولیه برای ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار اشتغالزایی شده و آنان را توانمندسازی کردیم.
انتهای پیام/م