استاندار همدان گفت: نامگذاری سالروز ولادت خجسته و باسعادت حضرت زینب کبری (س) بنام روز پرستار، مایه فخر جامعه سخت‌کوش پرستاران و بیانگر اهمیت و جایگاه حرفه مقدس و ارزشمند پرستاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،   سیدسعید شاهرخی.استاندار همدان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، این روز را  فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت‌های این قشر پرتلاش و نجیب  دانسته  و آورده است: امروز در شرایط سخت کرونایی قرار داریم و کادر بهداشت و درمان کشور تمام توان خود را برای حفظ سلامتی عزیزان ما به‌کار گرفته‌اند و همه ما می توانیم با شیوه نامه های بهداشتی  علاوه بر حفظ سلامتی جامعه به کادر بهداشت و درمان کمک کنیم .

در پیام استاندار همدان آمده است: اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، از زحمات و تلاش‌های ارزنده همه کادر درمان به‌خصوص پرستاران استان همدان تشکر و قدردانی نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

امروز یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ مصادف است با پنجم جمادی الاول، سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها که به عنوان «روز پرستار» نام گذاری شده است.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
کادردرمان منظورش نیروهای خدمات و تاسیسات هم هست فقط نگین پرستار...برق نباش آب نباش ،خدمات نباشن ایاپرستارمیتونه کارش انجام بده...