مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از لغو و تاخیر پرواز‌های اهواز به دلیل مه صبحگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: شرایط نامساعد جوی و مه غلیظ در آسمان شهرستان اهواز، لغو و تاخیر در پرواز‌های صبح امروز  را در پی داشت.

او با بیان اینکه ۲ پرواز ورودی به فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز از مبدا تهران، مربوط به شرکت‌های هواپیمایی کاسپین و وارش به ترتیب در ساعت ۶:۳۰ با شماره پرواز ۰۲۰ و ساعت ۷:۴۵ با شماره پرواز ۵۸۵۲ باطل یا لغو شد، افزود: همچنین پرواز ورودی شرکت هواپیمایی ایرتور با شماره ۹۵۶ از مبدا تهران نیز به جای ساعت ۷:۴۵ به دلیل مه گرفتگی، با تاخیر مواجه و به زمان دیگری موکول شد.

رزاز در ادامه بیان داشت: دیگر پرواز تاخیر یافته برای ورود به اهواز از مبدا تبریز، مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره پرواز ۲۹۰ بود که  این پرواز قرار بود ساعت ۸:۳۰ انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با ارائه گزارشی از روند پرواز‌های خروجی فرودگاه اهواز تصریح کرد: پرواز ساعت ۷:۲۰ شرکت هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز ۰۲۱ و پرواز ساعت ۸:۳۰ مربوط به شرکت هواپیمایی وارش با شماره پرواز ۵۸۵۳ هر ۲ به مقصد تهران لغو شدند.

این مقام مسئول  با تاکید بر انجام پرواز‌ها با مساعد شدن شرایط جوی اظهار داشت: ۲ پرواز مربوط به شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور و ایران ایر که به ترتیب قرار بود با شماره پرواز‌های ۹۵۷ و ۲۹۱ در ساعات ۸:۳۰ و ۹:۳۵ به مقاصد تهران و تبریز صورت گیرد نیز، با تاخیر مواجه شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.