مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شهروندان را به شرکت در مسابقه شب یلدا با عنوان پویش "یلدای مجازی-یلدای ماندگار" دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح‌الله حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن شب یلدا، از عموم مردم دعوت کرد تا با پیوستن پویش «یلدای مجازی؛ یلدای ماندگار»، در مسابقه‌ای که ویژه این شب در نظر گرفته شده است، شرکت کنند.

او گفت: مجموعه سلامت استان در طی ماه‌های اخیر، روز‌های سختی را پشت سر گذاشته اند و اکنون خوشبختانه طی روز‌های اخیر، با سیر نزولی بیماری مواجه بوده ایم، اما حفظ این شرایط، نیاز به مشارکت و همدلی مردم دارد.

او با اشاره به شب یلدا به عنوان یک مناسبت باستانی در کشور ایران و بهانه‌ای برای دور هم بودن خانواده‌های ایرانی در این شب، افزود: با توجه به شرایط پیش آمده، امسال این شب و مناسبت‌های ویژه آن را به گونه‌ای دیگر برگزار می‌کنیم تا با حفظ سلامت خود و عزیزانمان، بار دیگر نیز خاطره‌ای ماندگار از این شب به یادگار بماند.

حسینی با دعوت از مردم برای برگزاری آئین‌های این شب به صورت مجازی، از برگزاری مسابقه‌ای ویژه این شب برای عموم مردم خبر داد و گفت: برای شرکت در این مسابقه مردمی، افراد می‌توانند تصاویر و ویدئو‌های خود را از حضور در خانه در این شب و برگزاری جشن‌های خانوادگی به صورت مجازی، با هشتگ «یلدای مجازی یلدای_ماندگار» در فضای مجازی منتشر کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با آرزوی ساعاتی خوش در این شب باستانی برای عموم مردم، ادامه داد: به بیست برگزیده این مسابقه مجازی،هدایایی به ارزش هرکدام پنج میلیون ریال اهدا می‌شود.

او مهلت زمان انتشار این هشتگ برای شرکت در این مسابقه را تا پایان روز جمعه، پنجم دی اعلام و ابراز امیدواری کرد که ثمره برگزاری این پویش مجازی و همراهی مردم با اهداف پیش بینی شده، کند شدن چرخه‌ی انتقال بیماری و حفاظت از سلامت شهروندان به ویژه سالمندان و برجای ماندن خاطره‌ای خوش از یلدای سال ۹۹ باشد.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر و ویدئو‌های خود را به شکل مستقیم (دایرکت) به prm_sums ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار