مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا این هفته به همراه هیئت صهیونیستی راهی کشور مغرب می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الخلیج آنلاین، داماد و مشاور ارشد رئیس جمهورآمریکا در معیت هیئت صهیونیستی عازم مغرب می‌شود.

جرد کوشنر قرار است فردا دوشنبه در راس هیئت آمریکا راهی اراضی اشغالی شود و سپس به همراه برخی مقامات صهیونیست به پایتخت مغرب سفر کند. بنا به گزارش‌های اعلام شد در این سفر که اولین پرواز تجاری از اراضی اشغالی به مغرب محسوب می‌شود، توافقنامه‌های همکاری در زمینه گردشگری، حمل و نقل و صنایع و سرمایه گذاری به امضا نمایندگان طرفین خواهد رسید.

دیوان پادشاهی مغرب که به تازگی به جرگه خائنین به آرمان فلسطین پیوسته، طی دستوری زمینه سازی از سرگیری پرواز‌ها و ارتباطات با صهیونیست‌ها را صادر کرد.

دولت‌های عربی امارات، بحرین و به تازگی سودان و مغرب در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. خیانتی که با واسطه گری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منعقد شد. شیوخ خلیج فارس با نادیده گرفتن آرمان فلسطین روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کرده اند و دیگر عرب‌های خلیج فارس نیز در صف پیوستن به خائنان قدس شریف هستند.

این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار