پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر تیم اولسان کره جنوبی توضیحاتی را بیان کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بعد از فراز و نشیب‌های بسیاری به پایان رسید. بازیکنان پرسپولیس با شایستگی این بازی را پشت سرگذاشتند. تیم ما به علت ۲ اشتباه سهوی شکست خورد. نوراللهی و شیری دوست نداشتند که چنین اتفاقی رخ بدهد.  

او ادامه داد: بازی فینال آسیا به تاریخ پیوست و بازیکنان باید به ایران برگردند و تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ برتر معطوف کنند. تیم پرسپولیس ۳ بازی معوقه در لیگ برتر دارد. شاید این تیم با تصمیم سازمان لیگ در طول ۱۰ روز دیدار‌های معوقه خود را برگزار کند. به هر حال کادر فنی، بازیکنان و کادر پزشکی زحمت کشیدند و آنچه که در توانشان بود در طول ۹۰ دقیقه انجام دادند.

فنونی زاده بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید تمرکز خود را حفظ می‌کردند.  آن‌ها باید همانند دیدار‌های  مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با انسجام بیشتری برابر تیم کره‌ای  بازی می‌کردند. ما همه موانع را پشت سرگذاشتیم تا به فینال آسیا برسیم. بازیکنان، حریف VAR نشدند. جام قهرمانی آسیا را در ویترین باشگاه پرسپولیس کم  داریم و باید صبر کنیم تا دوباره به فینال برسیم و در سومین حضور در فینال  بتوانیم قهرمان شویم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
مانند 15تیم لیگ برتر که برابر لنگیا قرار می گیرند و حریف بابامسعود ، داوران و کمک داوران ، کمیته های تحت امر فدراسیون نمی شوند و نا جوانمردانه حقشان را به انحاء مختلف می خورند تا لنگیای نورچشمی قهرمان شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
من خودم یه پرسپولیسیم. درست نیست بگیم به var باختیم. وقتی بازیکنی مثل شیری اشتباهی ب میکنه یعنی که هم تمرکز نداره و هم تحت فشاره.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۰۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
اگه وار در بازی السد بود الان پرسپولیس فینال نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
طرفدارای تیم های دیگه زیادهم خوشحال نباشید. الان بابا مسعود پدر تمام تیم ها را درمیاره . دیدید استقلال تو جام حذفی از لنگ برد و بعد چه بلایی سرش اومد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
شما بد بختا که بعد از همون جام حذفی همه اتفاقات خوب براتون افتاد انقدر از وزیر پول گرفتین که به اندازه یه گله بازیکن خریدین
بی عرضه گی اون کلاغ آسیا خودتون بود که چپ و راست گل میخورد
آخرین اخبار