مراسم تجلیل از مدافعان عرصه سلامت در آبادان به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط اینترنتی با وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در مراسم تجلیل از مدافعان عرضه سلامت ضمن تبریک روز پرستار گفت: باحضور در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان این روز را به مدافعان سلامت تبریک و تهنیت گفتیم.

او افزود: در این مراسم که به طور همزمان با سراسر کشور  برگزار شد از شیدا اسدی، آرزو شریفی آذر، نرگس جلالیان اکرم مصداقی مریم چرش و سید طالب شوکاوی ۶ پرستار نمونه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه امسال روز پرستار با شرایطی متفاوت برگزار شد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از پرستار دانشکده علوم پزشکی آبادان دچار بیماری کووید ۱۹ شدند که خوشبختانه همگی با حال خوب مرخص شدند.

سلمان زاده با اشاره به وجود کرونا و تلاش بی وقفه پرستاران در مقابله با این بیماری افزود:الحمدالله امسال شاهد تبریک‌های متفاوت و گسترده مردم در فضای مجازی وحقیقی بوده ایم که نشان میدهد مردم شاهد تلاش همکاران ما بوده و هستند.

او خاطر نشان کرد:امسال روز پرستار مصادف با شب یلداست وامیدواریم که مردم بهترین هدیه خود را که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و درخانه ماندن است به جامعه سلامت و پرستاران بدهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.