مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: در برخی شهر‌های کوچک و نیز در میان عشایر خوزستان برخی مدارس دایر است، زیرا آموزش حضوری به دانش آموزان اهمیت زیادی دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کوروش مودت مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در مراسم تقدیر از دانش آموزان نخبه علمی و قرآنی شهرستان آبادان با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) گفت: همکاران فرهنگی در شرایط سخت کرونایی تلاش بسیار زیادی برای آموزش دانش آموزان از خود نشان داده اند و این تلاش آنان قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه ۳۷ درصد نسبت به پارسال افزایش ورودی دانش آموزان خوزستانی به دانشگاه را داشته ایم افزود: پارسال ۲۱۴ دانش آموز از استان خوزستان وارد دانشگاه شدند و این رقم امسال به ۲۹۳ نفر افزایش پیدا کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: خوشبختانه دانش آموزان خوزستانی در بخش پسران موفق شدند رتبه نخست و در بخش دختران رتبه دوم جشنواره قرآنی کشور را کسب کنند.

مودت با قدردانی از تلاش اولیا و مربیان برای کسب این موفقیت افزود: با بوجود آمدن شرایط کرونا در کشور یک کار نرم افزاری بزرگ در آموزش و پرورش کشور انجام شد و آن راه اندازی سامانه بومی شاد بود که نسبت به سامانه‌های خارجی ایمن‌تر و قابل اعتمادتر است.

او با بیان اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز به سامانه شاد متصل شده اندگفت: در برخی شهر‌های کوچک و نیز در میان عشایر برخی مدارس دایر است، زیرا آموزش حضوری به دانش آموزان به ویژه در پایه اول و دوم اهمیت بسیار زیادی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادن هم در این مراسم با تقدیر از تلاش مربیان گفت: دشمنان در صدد به انحراف کشیدن جوانان ما هستند و میخواهند با برنامه ریزی‌های قوی ونیز متناسب با طبع و سلیقه جوانان آنان را به تباهی بکشانند.

او با اشاره به اینکه دشمن مقدسات را مورد هدف قرار داده است افزود: خوشبختانه آبادان در زمینه فعالیت قرآنی استعداد‌های خاصی دارد و باید در این توانایی برای آموزش جوانان استفاده کرد.

گفتنی است در این مراسم از ۱۸۰ مدیر، مربی، و دانش آموز آبادانی قدر دانی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.