خادمان هیئت مذهبی شادی یلدا را به خانه‌های نیازمند بردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  خادمان هیئت حداث الحسین شهر اراک با تهیه بسته‌های شب یلدایی و غذا شادی را به خانه‌های نیازمند بردند.

حجت الاسلام فراهانی مسئول هیئت حداث الحسین شهر اراک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: خادمین هیئت به کمک خیرین حدود ۷۰۰ بسته غذایی تهیه کرده و در مسجد ولیعصر بسته بندی کردند و در شب یلدا بین نیازمندان توزیع کردند.

حجت الاسلام فراهانی افزود: بسته‌های تهیه شده شامل چلو مرغ و بسته‌های شیرینی، میوه و تخمه و آجیل است که طبق برنامه ریزی قبلی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او اضافه کرد: طبق برنامه ریزی از قبل با شناسایی نیازمندان به آن‌ها فیش غذای حضرتی تبرکی خانم حضرت زینب سلام الله علی‌ها داده شده که با دادن فیش بسته‌های تهیه شده را تحویل می‌گیرند و سر سفره خانوهده می‌برند تا شب یلدا خوشحال باشند.

خادمان هیئت حداث الحسین شهر اراک هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، این کار را اطاعت از تکلیف ولی فقیه دانستند و گفتند: قصد داشتند در شب یلدا به مردم شهر کمک کنند، و به همین منظور بسته‌های ارزاق شب یلدای نیازمندان را تدارک دیده اند تا شب یلدای خوبی را کنار خانواده داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار