دریادار خانزادی فرمانده نداجا با حضور در شهرستان بندرانزلی از ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر دریادار حسین خانزادی ، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ صبح امروز با حضور در ناوگان شمال، با دیدار با فرماندهان و کارکنان منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع)، میزان آمادگی تخصصی، فنی، تاکتیکی و عملیاتی یگان‌های این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

او  با قدردانی از کار‌های مخلصانه و متعهدابازدید فرمانده نداجا از ناوگان شمالنه کارکنان منطقه، تخصص و تعهد و اخلاص در کار را لازم و ملزوم همدیگر عنوان کرد و افزود: توان و تخصص اهمیت بسیاری دارد، ولی زمانی که با اخلاص پای کار بیایید خداوند برکات خود را جاری می‌کند، همه موانع برداشته می‌شود و موجب رضایتمندی و امیدواری بیش از پیش مردم به نظام اسلامی می‌شود و این مسأله‌ای بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اهمیت به روز رسانی امکانات مراکز آموزشی و مهارتی این نیرو با تغییرات تکنولوژی روز دنیا ، گفت: مهیا کردن تجهیزات به روز برای مجموعه نیروی دریایی، اولویت و ضرورت دارد.

بازدید از طرح ساخت و تجهیز ناوشکن دماوند ۲ در مجموعه صنایع دریایی شهید تمجیدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین بازدید از یگان‌های مستقر در ناوتیپ سطحی و مجتمع ۹۶ واحدی شهرک شهید رجائی و مسجد امام حسن مجتبی (ع) ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) بندرانزلی از دیگر برنامه‌های امیر دریادار خانزادی ،فرمانده نیروی دریایی ارتش  جمهوری اسلامی ایران  در این بازدید بود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.