از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۱۷هزار بسته حمایتی در قالب بسته‌های معیشتی، جهیزیه و لوازم‌التحریر در چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هوشنگ فولادی مسئول سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان تاکنون ۲۱۷ هزار و ۱۲۴ بسته حمایتی در قالب بسته معیشتی، جهیزیه، خوراکی و لوازم التحریر در استان توزیع شده است.

او با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی افزود: ۳۱ هزار بسته بهداشتی نیز در استان توزیع شد و در مجموع توسط سپاه استان بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


فولادی اضافه کرد: تمرکز فعلی بر روی طرح شهید قاسم سلیمانی است چرا که سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به عنوان پشتیبانی از این طرح فعالیت دارد.

او ادامه داد: تاکنون در طرح شهید قاسم سلیمانی هفت هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع شده است و به دنبال جذب اعتبارات در راستای همین طرح هستیم.

فولادی گفت: یک هزار و ۲۰۵ گروه جهادی در سطح استان وجود دارد که تا امروز ۴۸۰ تیم فعال هستند و اگر نیاز باشد بیش از این کمک کننده در سراسر استان خواهیم بود.

او افزود: در کنار طرح شهید سلیمانی، محرومیت‌زدایی، مسکن مددجویی، کمک و بهسازی معابر همچنان به قوت خود ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار