همزمان با هفته بسیج، بسیجیان چهارمحال و بختیاری ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین مردم نیازمند توزیع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج، بسیجیان این استان اقدام به تهیه ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع آن‌ها بین مردم نیازمند کردند.

او افزود: شش هزار و ۸۴۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی و یک هزار و ۳۵۲ باب از مساجد، اماکن مذهبی و مدارس توسط بسیجیان این استان در ایام کرونا ضدعفونی شد.

فولادی اضافه کرد: ۲۰ هزار و ۵۶۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و ۳۸ هزار و ۲۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده نیز تهیه و توزیع شد.


بیشنر بخوانید


او به یکی دیگر از اقدامات بسیج در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ۲۳ کارگاه تولید ماسک در ایام کرونا در این استان فعال و ۲۴۰ هزار و ۱۰۰ ماسک نیز تولید و توزیع شد.

فولادی افزود: افتتاح سه واحد کارگاه قالی‌بافی و خیاطی در شهرکرد و بن، اعزام ۴۰ گروه جهادی در سراسر استان، افتتاح ۳۳ واحد مسکن مددجویی با کمیته امداد و دو واحد محرومیت زدایی بسیج سازندگی، انعقاد تفاهم نامه با منابع و آب و فاضلاب در راستای اشتغال زایی و جهش تولید از دیگر اقدامات بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

او اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۵۰ سری جهیزیه نیز تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار