کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت : از ابتدای مهرماه تاکنون ۴۵۰ مورد از واحد‌های صنفی، مراکز و اماکنی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، پلمب شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه در خصوص نظارت و بازرسی‌های صورت گرفته در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت : نظارت‌ها با اولویت بیماری کرونا انجام می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کرمانشاه، گفت : تیم‌های نظارتی، مراقبتی و حمایتی کار‌های مربوط به این طرح را پیگیری، رسیدگی و نظارت می‌کنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه افزود: تیم مراقبتی کار مراقبت و بیماریابی را انجام می‌دهند و بسته‌ها مومنانه و معیشتی توسط تیم‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند به خصوص خانواده‌های که مبتلا به کرونا هستند، توزیع می‌شود.

او ادامه داد: تیم نظارتی گروه‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای هستند که کار نظارت بر مراکز تهیه توزیع و اماکن عمومی دستگاه‌ها و اصناف مختلف را با کمک نیرو‌های بسیج و هلال احمر بر عهده دارند.

خدادادیان ادامه داد: بعد از پیک آبان‌ماه با توجه به محدودیت‌های دو هفته‌ای و همکاری بسیار خوب مردم و کسبه از یک هزار و ۲۰۰ بیمار بستری امروز به زیر ۳۰۰ نفر رسیده‌ایم، وضعیت نسبت به قبل خیلی بهتر شده که نتیجه رعایت ۸۵ تا ۹۰ درصدی مردم بوده که اگر این رعایت‌ها ادامه داشته باشد مطمئنا به وضعیت سفید هم خواهیم رسید.

او با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تاکنون ۴۵۰ مورد از واحد‌های صنفی، مراکز و اماکنی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، پلمب شده، گفت: همه چیز به رعایت و همکاری مردم برمی‌گردد، مردم خود باید امور سلامت جامعه باشند و موارد رعایت نکردن نکات بهداشتی را ز طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.