معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت : پرستاران سربازان خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند که از ابتدای شیوع کووید ۱۹ در کشورمان تاکنون شاهد رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیاری از مدافعان سلامت بوده‌ایم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الله خدرویسی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت : همزمان با شیوع بیماری کووید ۱۹ و گسترش آن پرستاران و پزشکان با ایثار و از خودگذشتگی برای صیانت از سلامتی مردم به جنگ با این بیماری رفتند و در این راه بسیاری از کادر درمان جان خود را فدا کردند که برای همیشه حماسه آفرینی‌های آن‌ها در تاریخ کشورمان ثبت و به یادگار مانده است.

او گفت : پرستاران و کادر درمان با دوری از خانواده‌ها و عزیزان خود و با مخاطره انداختن جان خود باز هم صحنه‌های روز‌های حماسه و ایثار در هشت سال دفاع مقدس را این بار در کسوت مدافع سلامت مردم تکرار کرده و ثابت کردند که عاشقان این نظام و سربازان رهبری در هر صحنه‌ای حاضرند تا با فدای جان خود با عشق و ایثار به ملت خود خدمت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین افزود: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی یار و یاور کادر درمان باشیم و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی آن‌ها را یاری کنیم.

خدرویسی ادامه داد: مردم قصرشیرین به حق قدردان تلاش‌های کادر پرستاری و پزشکی کشورمان هستند و در ایام اجرای محدودیت‌ها تاکنون با همکاری و مشارکت فعال و همراهی خوب مردم توانسته ایم شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا باشیم که برای ادامه وضعیت موجود و ریشه کنی کامل آن، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید جدی گرفته شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: هم اکنون در قصرشیرین ۱۰۰ پرستار در بخش‌های مختلف در حال خدمت به بیماران هستند و در یکسال گذشته نیز با خدمت به بیماران تمام توان خود را به کار گرفته اند.

رضا منصوری افزود: باتوجه به مشارکت و همراهی مردم شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا بوده ایم و برای ریشه کنی و قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا حتما نیاز به تداوم همکاری مردم برای رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، و تعطیلی کامل مهمانی‌های دورهمی خانوادگی هستیم.

او گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان قصرشیرین ۴۲۰ تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۲۰ تن از این افراد فوت کرده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.