رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با چند تن از پرستاران برگزیده شهرستان دیدار کرد و ضمن تقدیر از آنان،روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،صبح امروز شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی  آبادان به همراه معاون درمان  و جمعی از مدیران این دانشکده با چند تن از پرستاران برگزیده دیدار و ضمن تقدیر از کارکنان، این روز را به آنها تبریک گفتند.

وی  ابتدا به مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت کوت شنوف رفت و از پرستار برگزیده این مرکز با اهدای گل و تندیس یادبود پرستار، از وی تقدیر کرد.

سپس در بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار حضور یافت و از مدیر پرستاری و دو پرستار برگزیده این بیمارستان قدردانی کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی  آبادان همچنین از بخش همودیالیز این بیمارستان نیز بازدید و با پرستاران بخش دیدار کرد و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، روز پرستار را نیز به آنان تبریک گفت.

پایان این دیدار چند ساعته، حضور سلمان زاده و هیئت همراه در مرکز پایش مراقبت های پزشکی در مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان بود.

در این مرکز نیز ازکارشناس برگزیده گروه پرستاری شاغل در فوریت های پزشکی با اهدای تندیس یاد بود و هدایایی تقدیر کرد و با کارشناسان مجموعه یاد شده نیز دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.