مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت:راه اندازی آژانس عکس علاوه بر ایجاد زمینه برای عرضه آثار هنرمندان عکاس و تقویت اقتصاد هنر عکاسی را بدنبال دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  راه اندازی آژانس عکس را از مزایای شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: با راه اندازی این آژانس علاوه بر ایجاد زمینه برای عرضه آثار هنرمندان عکاس و تقویت اقتصاد هنر عکاسی شرایط را برای ارائه آموزش‌های برخط عکاسی در استان و حتی ملی فراهم می‌کند.

او افزود:شیوع ویروس کرونا به رغم آسیب‌هایی که به بشریت تحمیل کرده، فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی را نیز به جوامع به خصوص ایرانی‌ها معرفی کرده است که تاکنون از آن‌ها استفاده کمتری می‌شد.

فلاح بیان کرد: با ایجاد این امکان، از این پس باید به عکس نگاه حداقل ملی داشت و این آژانس یک امتیاز در سطح کشور است و استادان می‌توانند مباحث علمی خود در موضوع عکس را از این طریق به مخاطبان خود در وسعت گسترده تری ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: سایر انجمن‌ها از جمله نمایش و موسیقی نیز می‌توانند با بهره گیری از فضای مجازی و برگزاری برنامه‌های برخط فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را اجرا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.