اهدای بیش از ۳ هزار دستگاه بخاری و آبگرمکن به نیازمندان خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اهدای ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه بخاری به مددجویان کمیته امداد همزمان با آغاز فصل زمستان خبر داد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با آغاز فصل زمستان، ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به ویژه ساکنان مناطق محروم و روستایی اهدا شد.

او کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان را یکی از برنامه‌های این نهاد دانست و افزود: هر سال در ابتدای زمستان لوازم گرمایشی شامل؛ بخاری و آبگرمکن به مددجویان ساکن مناطق محروم و سردسیر به ویژه نقاطی که به تازگی به شبکه گاز متصل شده اند، اهدا می‌شود.

شیبه هدف از این اقدام را کمک به تأمین وسایل گرمایشی مددجویان عنوان کرد و بیان داشت: برای تهیه بخاری‌ها و آبگرمکن دیواری‌های دیواری بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، ضمن اینکه این نهاد با ارائه خدمات مختلف حمایتی به خانوار‌های تحت حمایت به واگذاری انشعابات گاز، آب و برق رایگان با همکاری سازمان‌های مربوطه اقدام کرده و مددجویان خوزستانی از خدمت دریافت رایگان انشعاب بهره‌مند شده‌اند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، با تصویب نمایندگان مجلس، مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعابات آب، فاضلاب و برق و گاز برای واحد‌های مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف معاف هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.