معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: قبل از هر چیز از هواداران باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم، چون طرفداران ما مرز‌های فرهنگ هواداری را جا به جا کرده اند. همین هواداران بعد از قهرمان نشدن و برگشت ما به ایران نشان دادند که همیشه پشتیبان بازیکنان و کادر فنی تیم هستند. این حمایت می‌تواند ما را مصمم‌تر کند که در آینده بتوانیم افتخارات بیشتری را برای این هواداران به ارمغان بیاوریم.

شکوری درباره پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: مبلغ این پاداش حدودا ۲ میلیون یورو است که البته پس از کسر برخی از هزینه‌ها مربوطه و بعضی جریمه‌ها مانند کارت زرد و قرمز به تیم نایب قهرمان اهدا خواهد شد. امیدوارم هر چه سریعتر این مبلغ به دست باشگاه برسد.

شکوری درباره جدایی بشار رسن از تیم پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان عنوان کرد: جا دارد از بشار رسن به خاطر این سال‌هایی که در تیم پرسپولیس حضور داشت تشکر کنم. از زمانی که مدیریت جدید باشگاه روی کار آمده است همه سعی کرده ایم که در کمال آرامش ارتباط نزدیکی را با کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم، که تیم بتواند با تمام وجود برای فینال آسیا آماده شود. احساس می‌کنم در این زمینه نیز موفق بودیم.

ابراهیم شکوری درباره برنامه بازی‌های این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: بعد از اینکه بازی با تیم ذوب آهن لغو شد ما پیگیر دلیل لغو این دیدار شدیم. در صورتی که تخلف باشگاه ذوب آهن درباره اعلام بازیکنان مبتلای خود به کرونا ثابت شود ما می‌خواهیم که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ما اعلام شو. به برگزاری این مسابقه نیاز داشتیم و شاید اگر دیدار با ذوب آهن را انجام می‌دادیم شرایط ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا کمی تغییر می‌کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۱۵:۴۳ ۰۲ دی ۱۳۹۹
امتیاز مفت و مرده خوری اینقدر شما رو حریص کرده. یه خورده هم مرد باشید بدون کمک داوران و وزارتی ها خودی نشون بدید. البته از بازی فینال توانمندی تون روشن شد که والیبالیست های خوبی می شید اگه ترشی میل نکنید.خخخ
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۱۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
کلا با امتیازهای مفت وبازی نکردن و جام گرفتن عادت کرده اید! تازه متوجه شدیم که مکتب شما چیه !مفت بری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۲ دی ۱۳۹۹
طرف هنوز غوره نشده ،مویز شده است !!!
چه غلطهایی .
آخرین اخبار