عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید در اصلاحیه بودجه به تخصیص حقوق کارگران توجه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه دوم دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: طبقه کارگری از حقوق ناچیزی برخوردار است و کارگران خدمات شهری که وظیفه آن‌ها رفت و روب و نگهداری از شهر است، از وظیفه‌ای قابل توجه برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تلاشی که کارگران می‌کنند با حقوق آن‌ها همخوانی ندارد و دولت با افزایش حقوق آن‌ها موافقت کرده و در سال جدید افزایش ۴۰ درصدی حقوق‌ها شامل این عزیزان می‌شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر افزایش حقوق در شهرداری به موقع ابلاغ نشود، مشکل کارگران باقی می‌ماند، علاوه بر آن که در حال حاضر مشکل اقتصادی و معیشتی بسیار زیاد است و می‌خواهم تا شهردار تهران دستور عجیبی در این رابطه ارائه کند.


بیشتر بخوانید


صدراعظم نوری گفت: کارگران رفت و روب شهر تهران بخش زیادی از بدنه شهرداری را تشکیل می‌دهند و توجه به حقوق این قشر زحمتکش از اهمیت بالایی برخوردار است و با عنایت به بخشنامه دولت حقوق و دستمزد کارگران در دو نوبت به میزان ۴۱ درصد افزایش یافته که ۱۵ درصد آن پیش‌بینی و تأمین شده و ۲۶ درصد مابقی هنوز تأمین نشده است.

وی تصریح کرد: از شهردار تهران می‌خواهم تا در اصلاحیه بودجه سال جاری این موضوع را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار